fbpx

Компанія Barlinek на Виставці BAU 2017

Рекордна кількість – понад 250 тисяч відвідувачів побували на Всесвітній виставці архітектури, матеріалів і будівельних систем BAU, яка відбулася 16-21 січня в Мюнхені (Німеччина). Під гаслом „Create and be with us!” на найбільшому такого типу заході в світі не могло бракувати компанії Barlinek.

Targi BAU 2017 Barlinek

Відповідно до нашого провідного девізу „Create and be with us!” ми хотіли показати, що деревина як матеріал формує не тільки інтер’єр, але й стиль і спосіб життя. У цьому дусі ми створили концепцію нашої стенду з авторським дизайном від Шимона Ханчара, який повинен був показати деревину в найчистішому вигляді. Його природність і красу, які знаходять своє відображення в нашій продукції.

Незвичайний двоповерховий стенд викликав великий інтерес у відвідувачів. А погляд він притягував вже здалеку, завдяки впізнаваємості бренду Barlinek, а такж і завдяки цікавій короні, яка не тільки приховувала поверх, але і виділялася серед інших стендів.

Забудова стенду відповідала комерційній пропозиції паркетної дошки Barlinek, яку ми представили, тобто колекціям Senses, Tastes of Life і Jean Marc Artisan. Senses – це творче поєднання трьох сильних тенденцій сучасного дизайну: великого розміру, м’яких кольорів і природності натурального дерева. Паркетна дошка «Senses» має ширину вище середньої (207 мм), чітко зазначені краї, тонке забарвлення в земляних тонах і видиму натуральну структуру дерева. Дизайнерська колекція «Tastes of Life»,була створена у співпраці з дизайнерами інтер’єрів – фіналістами І конкурсу «Творіння природи», організованого Barlinek Insitute of Design і журналом „Design Alive”. Це колекція тонованих дощок для захоплених людей, які цінують стиль і красу, прагнуть інтенсивно смакувати життя. Унікальні, зістарені вручну дубові підлоги марки «Jean Marc Artisan» це дошка з душею, для найвибагливіших. Ця колекція продовжує традиції легендарних французьких ремісників.

«Як компанія, ми надаємо великого значення співпраці з архітекторами і дизайнерами інтер’єру, тому ми раді, що кожну нову виставку BAU відвідують ще більше архітекторів – каже Дорота Карбовська-Завадська, директор з маркетингу компанії Barlinek». Вона також додала: «Співпраця з дизайнерами, також взагалі у галузі дизайну, принесли приголомшливий успіх і унікальну концепцію стенду. Таким чином, ми довели нашим партнерам і клієнтам, що Barlinek є компанією з потенціалом і орієнтованою на розвиток».

У цьому році це понад 65 тисяч.

Ключові цифри виставки:

• Більш ніж 250 000 відвідувачів

• Більш ніж 65 тисяч архітекторів і працівників дизайнерських бюро

• 2 120 учасників із 45 країн

Більш детальна інформація про виставку: www.bau-muenchen.com www.bau-muenchen.com >>