Компанія Barlinek на Виставці BAU 2017
Рекордна кількість – понад 250 тисяч відвідувачів побували на Всесвітній виставці архітектури, матеріалів і будівельних систем BAU, яка відбулася 16-21 січня в Мюнхені (Німеччина). Під гаслом „Create and be with us!” на найбільшому такого типу заході в світі не могло бракувати компанії Barlinek.
Відповідно до нашого провідного девізу „Create and be with us!” ми хотіли показати, що деревина як матеріал формує не тільки інтер’єр, але й стиль і спосіб життя. У цьому дусі ми створили концепцію нашої стенду з авторським дизайном від Шимона Ханчара, який повинен був показати деревину в найчистішому вигляді. Його природність і красу, які знаходять своє відображення в нашій продукції.
Незвичайний двоповерховий стенд викликав великий інтерес у відвідувачів. А погляд він притягував вже здалеку, завдяки впізнаваємості бренду Barlinek, а такж і завдяки цікавій короні, яка не тільки приховувала поверх, але і виділялася серед інших стендів.
Забудова стенду відповідала комерційній пропозиції паркетної дошки Barlinek, яку ми представили, тобто колекціям Senses, Tastes of Life і Jean Marc Artisan. Senses – це творче поєднання трьох сильних тенденцій сучасного дизайну: великого розміру, м’яких кольорів і природності натурального дерева. Паркетна дошка «Senses» має ширину вище середньої (207 мм), чітко зазначені краї, тонке забарвлення в земляних тонах і видиму натуральну структуру дерева. Дизайнерська колекція «Tastes of Life»,була створена у співпраці з дизайнерами інтер’єрів – фіналістами І конкурсу «Творіння природи», організованого Barlinek Insitute of Design і журналом „Design Alive”. Це колекція тонованих дощок для захоплених людей, які цінують стиль і красу, прагнуть інтенсивно смакувати життя. Унікальні, зістарені вручну дубові підлоги марки «Jean Marc Artisan» це дошка з душею, для найвибагливіших. Ця колекція продовжує традиції легендарних французьких ремісників.
«Як компанія, ми надаємо великого значення співпраці з архітекторами і дизайнерами інтер’єру, тому ми раді, що кожну нову виставку BAU відвідують ще більше архітекторів – каже Дорота Карбовська-Завадська, директор з маркетингу компанії Barlinek». Вона також додала: «Співпраця з дизайнерами, також взагалі у галузі дизайну, принесли приголомшливий успіх і унікальну концепцію стенду. Таким чином, ми довели нашим партнерам і клієнтам, що Barlinek є компанією з потенціалом і орієнтованою на розвиток».
У цьому році це понад 65 тисяч.
Ключові цифри виставки:
• Більш ніж 250 000 відвідувачів
• Більш ніж 65 тисяч архітекторів і працівників дизайнерських бюро
• 2 120 учасників із 45 країн
Більш детальна інформація про виставку: www.bau-muenchen.com www.bau-muenchen.com >>